Malmö's hora 2009

Nu dör min laptop om 12 minuter och jag orkar inte hämta sladden. Så i'll make it quick. Jag laddade upp en bild på nattstad där jag gör en handvolt. Och Danira tog en bild precis när jag var över. Bilden blev stencool (Klicka)  Och efter 2 minuter får jag ett inlägg. Som är roligast på LÄNGE. Sjukt sorgligt.



_donii, kille 21 år idag 02:25
flexibel sexställning ;)

(jag fick lite spel för att killen var skitful, verkligen skitful 
och såg verkligen ut som en typisk 24/7 runkare)

Bebygrrl, tjej 19 år idag, 02:40
 allt annat än flexibel. Men vad kan du? Utifrån ditt face ser man direkt du har inte varit nära en fitta sen din mamma klämde ut dig. Så lek inte erfaren här när du inte får mer än höger handen. Hejdå. Nolla

(han vet att jag bor i malmö för att det står "Bebygrrl, tjej 19 Malmö Skåne län")
_donii, kille 21 år idag 02:25
JAG SVÄR OM JAG SER DIG I MALMÖ NÅNSTANS JAG KOMMER ATT RAKA AV DITT HÅR OCH KNULLA DINA SMALA ÄKLIGA BEN DU HAR GÅ ÄT NÅTT DIN FITTIGA FITTIGASTE KUKSUGANDE HORA JAG KOMMER STÄMPLA DIG TILL MALMÖ HORA 2009!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha alltså helt ärligt? Människan är 21 år.. Hur fan uppfostrar dom sina jävla ungar i den delen av serbien? Helt sjukt. Jag har många albanska vänner som är normala. Och beter sig som folk.. Deras mammor är verkligen KVINNOR som tar hand om sina söner, för i dagens läge måste man hålla reda på KILLEN, en tjej klarar sig och tänker på sitt betende. (Många gör) Antingen high class eller riktigt bönder..

Jag menar kolla på honom?
HUR mycket fitta kan han possibly få !?
Även om man hade varit blind, man känner hans fulhet
haha ! så jävla sorgligt, verkligen.

Kommentarer
Postat av: DAMIRRRRRRRRRR

HAHAHAHAHAHAHHAHAH VICKY DU FUCKING DÖDAR MIG !!!!

2008-12-23 @ 10:31:01
Postat av: mahony

hahahahahahhahahaha , han liknar rambo med pannbandet :D , tror han är populär i sänghalmen med sina ridskolan filmer xD

2008-12-23 @ 11:50:14
Postat av: Anonym

fan vilken pinsam människa .. riktigt ful va han också

2008-12-24 @ 14:18:26
Postat av: mimi

eller super han snugg, :P hahahahha

2008-12-25 @ 11:55:13
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: bakir

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!!! bäääääst !



ma snälla bonde #1

2008-12-26 @ 22:06:56
URL: http://bakir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0