Lovade fler mbilder och här kommer 2 till




(jag är till höger) Skitsnygga, har kanske 7 varianter av "temat" och en av dom på en mega bild, inramad.. fast måste hämta den från Helsingborg och hänga upp här istället.. Helt bra att jag kom på det..

Förresten kaninungen nedan mejlade jag om inatt.. finns den kvar så kanske jag faller så harmless inlove och faktiskt köper den. Och sen hoppas att min katt inte äter den när jag inte är hemma. Det är en sån dvärgbebis u see.. och Tina(min katt) hade lätt käkat den .. hon hade käkat mig också.. om hon hade fått välja.. Iallafall.. har inte tränat nu på 3 dagar och känner att mina 2 cm jag har kämpat för är borta med vinden.. Skitsamma ska kötta nästa vecka .. kommer sova på gymet. Och nu kostar det också bara 2O:- att sola 16 min(ord.4O:-) hej hud canser ! :D hahaha okej. De va inte kul. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0