fucking skjut mig, sakta.

   


Från vänster:
1 : Christian Louboutin pris 9950 sek.
2 : Christian Louboutin pris ungf. 12980 sek.
3 : Manolo Blahnik pris ungf. 11880 sek

Jag kan inte andas.. Det som är värst är att jag har hittat hemsidan man kan beställa dem ifrån.. Tänk er dom är bara ett par klick bort... Jag kan inte andas.. 

Min Jul har varit helt mysig. Firade med mamma "familjen" och min älskling. Fick helt fina saker och jag behöver allt jag fick. Fast jag inte önskade mig något. Imorgon ska jag till stan tidigt tidigt och prova ett plag jag ska garanterat ha på Nyår om den passar (istället för klänningen) Nu ska jag klicka runt på hemsidan och dregla på skrämen över alla Christian Louboutin Michael Kors och Manolo Blahnik skor.. sen ska jag kolla på Prision Break.. fick 2 sesonger av My Love :D:D
vi ses, eller inte
IJJJJJJEEEEEEEEEAAAAAAAAAH/liljon.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: ojoj, hårda ord där :]

2008-12-25 @ 23:56:39
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0